Servis a technická podpora

Naše společnost je autorizovaným servisním střediskem pro zařízení značek BirchCipherLabOpticon, TSC, Zebex. Jsme smluvně vázáni s výrobci, splňujeme podmínky na kvalitu servisu a další požadavky dané výrobci. Každoročně obhajujeme status autorizovaného servisního střediska pro jednotlivé značky. Kvalita a výkonnost servisního oddělení je hlídána interním systémem, dochází k pravidelnému vyhodnocování dle mnoha kritérií, jsou hlídány například i neshody podle ISO 9001. Kvalita servisu a spokojenost klientů je ověřována pravidelným dotazníkovým systémem. 

Záruční i pozáruční opravy provádějí technici v ESD prostředí, jsou řešeny podle typu - standardní a nadstandardní. V případě smlouvou daných nadstandardních záručních podmínek se tyto vyřizují přednostně, aby byly dodrženy smluvní termíny a kvalita oprav. U běžných oprav je průměrná doba vyřešení reklamace méně než 5 dnů. Všechny opravy a servisní zásahy jsou prováděny proškoleným týmem techniků našeho servisního oddělení při použítí nejnovějších technologických postupů, pomocí servisního ESD nářadí a pomůcek, výhradně originálních náhradních dílů.

Poskytujeme profesionální servis na všechna zařízení, která nabízíme. Tým našich specialistů se pravidelně účastní technických školení na prodávaná zařízení, např. produkty značek CipherLab, TSC, Honeywell, Opticon,... 

Podrobné informace o pravidlech a podmínkách servisu naleznete v Záručních podmínkách a Pravidlech pozáručního servisu.

Technickou podporu pro u nás zakoupené zařízení poskytujeme v pracovních dnech (v otevírací době) prostřednictvím emailu (servis@codeware.cz), případně na tel. č. 222 562 444, vždy po nahlášení sériového čísla zakoupeného zboží.

Sledovat průběh stavu Vaší opravy / reklamace můžete on-line zde. Ceník prací naleznete zde.


hr
logo
+420 222 562 444
+420 737 274 952
codeware@codeware.cz
CODEWARE, s.r.o.
Jaromírova 484/37
120 00 Praha 2 - Nusle
IČ: 61061395, DIČ: CZ61061395

Otevírací doba Po - Pá: 8:30 - 17:00