Novinky Promo akce2
logo CODEWARE
Domů Potisk etiket a karet Řešení Blog Servisní středisko

Servis a technická podpora

Technickou podporu poskytujeme v pracovních dnech (v otevírací době), prostřednictvím e-mailu (servis@codeware.cz), případně na tel. č. +420 222 562 444, a to vždy po nahlášení sériového čísla zařízení.  

Poskytujeme podporu a servis pro všechna námi prodávaná zařízení, ať už byli zakoupeny u nás nebo u jiných prodejců.

Pokud potřebujete vzdálenou podporu, můžete po domluvě s naším technikem použít program TeamViewer (placená služba). Je zde k dispozici ke stažení bez nutnosti instalace. Po spuštění budeme schopni nastavit správně systém na Vašem PC.

Program TeamViewer pro dálkovou podporu Program TeamViewer pro
dálkovou podporu!

 

Sledovat průběh stavu Vaší opravy / reklamace můžete on-line zde. Aktuální ceník prací naleznete zde.


V případě, že potřebujete zaslat zařízení na naše servisní oddělení, řiďte se, prosím, následujícími pokyny:

1. Vyplňte formulář "Odeslání zařízení na opravu do CODEWARE" a vytiskněte. U vyplňování, prosím, uveďte všechny pole dle potřeby tak, aby při příjímání zařízení na servisní oddělení nevznikaly prodlevy s tímto spojené.

2. Vytištěný formulář přiložte do balíku se zařízením. Prosíme o pečlivé zabalení, tak aby nedošlo ke znehodnocení zařízení během dopravy.

3. Zařízení zašlete na adresu společnosti: CODEWARE, s.r.o., Jaromírova 37, Praha 2.

4.
Vašemu servisu bude přiděleno číslo servisu a toto Vám bude zasláno na Vámi uvedený e-mail.

5. Podle čísla servisu můžete Váš servis/reklamaci sledovat na tomto ODKAZU.

6.
Zařízení Vám vrátíme přepravní službou na adresu, z které jsme zařízení obdrželi. V případě vrácení na jinou adresu je tuto skutečnost nutno uvést v průvodním formuláři (viz bod 1).

7. Servisované zařízení je možné přinést osobně na adresu uvedenou v bodě 3. Formulář (bod 1). Náklady na přepravu reklamovaného zboží na servisní oddělení hradí zákazník.


8. Ukončené servisy/reklamace zařízení, které si zákazník nevyzvedne do 30-ti dnů od upozornění o ukončení servisu/reklamace je CODEWARE, s.r.o. oprávněno účtovat skladné. To činí 50,- Kč bez DPH za každý započatý den v období 31-60 dnů od ukončení servisu/reklamace. Po tomto období činí skladné 80,- Kč bez DPH za každý další započatý den. Po šesti měsících od data ukončení servisu/reklamace a nevyzvednutí zařízení zákazníkem bude firma CODEWARE, s.r.o. řešit tuto pohledávku právní cestou dle platných zákonů.

 

Naše společnost je autorizovaným servisním střediskem pro zařízení prodávaných značek. Jsme smluvně vázáni s výrobci, splňujeme podmínky na kvalitu servisu a další požadavky dané výrobci. Kvalita servisu a spokojenost zákazníků je náhodně ověřována dotazníkovým systémem.

Záruční i pozáruční servisy/reklamace provádějí technici v ESD prostředí, jsou řešeny podle typu - standardní a nadstandardní. V případě smlouvou daných nadstandardních záručních podmínek se tyto vyřizují přednostně, aby byly dodrženy smluvní termíny a kvalita oprav. Všechny servisní zásahy jsou prováděny proškoleným týmem techniků našeho servisního oddělení při použití nejnovějších technologických postupů, pomocí servisního ESD nářadí a výhradně originálních náhradních dílů.

 

 


logo