Mobile Store - řízení skladů

Softwarový balíček Mobile Store od společnosti Codeware je aktivně využívaný systém pro skladové hospodářství, který usnadňuje řízení skladu na bázi čárového kódu. Mobile Store zajišťuje zaznamenání jakéhokoli pohybu zboží ve skladech (příjem, výdej zboží, změna místa uskladnění, inventury apod.). Následně se takto zpracovaná evidence zboží promítne do ERP systému. Podporovány jsou on-line terminály CipherLab CPT-8x70, zařízení s OS WinCE, WinMobile a Android. 

Mobile Store (WinCE / Mobile)V oblasti řízení skladů nalezneme snad největší uplatnění identifikačních technologií vůbec. Bezpapírová skladová evidence značně urychluje procesy příjmu nového zboží na sklad, výdeje zboží již naskladněného, převody mezi sklady a inventuru.

Skladový balíček Mobile Store pracuje pod systémem Windows Mobile, Windows CE nebo Android na straně zařízení (PDA, MDA, EDA), případně terminálů CipherLab a s jakýmkoli ERP systémem na straně počítače. V systému Mobile Store uživatel může využít pro vedení skladu terminál jakékoli značky. Mobile Store je natolik mohutným nástrojem, že je nejen schopen zabránit ztrátě dat při výpadku sítě, ale také chrání databázi ERP před poškozenými daty. 

Softwarový balíček obsahuje

  • instalační program, který automaticky nastaví základní parametry komunikace
  • modul pro zpracování příjemek, výdejek, inventur a převodek
  • všechny komponenty systému jsou multijazyčné (česky + anglicky, další jazyky snadno nastavitelné)

Instalační balík obsahuje aplikaci MOBILE STORE (ukládání ukončených dokladů do ERP systému), aplikaci Notifier (indikace neznámých skladových karet ve vytvořených dokladech, poškozených dokladů a dlouho neuložených dokladů spolu s možností řešení nastálé situace) a aplikaci MS_Dispečer.NET pro propojení on-line datových terminálů (CipherLab nebo libovolné WinCE / WinMobile / Android zařízení) s ERP systémem a pro tvorbu dokladů v ERP systému.

Připojení terminálů

On-line terminály jsou během vytváření dokladů připojeny k databázi ERP systému (ABRA, Helios, …) pomocí aplikace MS_Dispečer.NET. Toto spojení slouží pro zjišťování informací o skladových kartách ve skladech, firmách, atd. v reálném čase. 

Skladové doklady v aplikaci MOBILE STORE

Uživatel může rozpracovat až 10 dokladů každého typu, libovolně je upravovat a ukončovat v libovolném pořadí. Podrobná nastavení pro jednotlivé typy dokladů jsou přístupná v aplikaci MS_Dispečer.NET.

  • Příjemka

Slouží k vytvoření nové příjemky pro naskladnění zboží nebo pro kontrolu příjemky již existující v systému. Při vytváření nové příjemky je možné zadat její název, cílový sklad, dodavatele, čerpanou objednávku a dokladovou řadu, ... Po úspěšné kontrole zadaných údajů začne uživatel vytvářet řádky dokladu. Během práce má možnost jednotlivé řádky upravovat, mazat je, smazat celý doklad, doklad ukončit a tím jej předat k vyřízení aplikaci MOBILE STORE, nebo zahájit další příjemku.

  • Výdejka

Slouží k vytvoření nové výdejky pro vyskladnění zboží nebo pro kontrolu výdejky již existující v systému. Při vytváření nové výdejky je možné zadat její název, zdrojový sklad, odběratele, čerpanou objednávku, dokladovou řadu, ... Po úspěšné kontrole zadaných údajů začne uživatel vytvářet řádky dokladu. Během práce má možnost jednotlivé řádky upravovat, mazat je, smazat celý doklad, doklad ukončit a tím jej předat k vyřízení aplikaci MOBILE STORE, nebo zahájit další výdejku.

  • Převodka

Slouží k vytvoření převodky mezi dvěma zvolenými sklady. Při vytváření převodky je možné zadat její název, výchozí a cílový sklad, firmu, zdrojovou a cílovou dokladovou řadu, ... Po úspěšné kontrole zadaných údajů začne uživatel vytvářet řádky dokladu. Během práce má možnost jednotlivé řádky upravovat, mazat je, smazat celý doklad, doklad ukončit a tím jej předat k vyřízení aplikaci MOBILE STORE, nebo zahájit další převodku.

  • Inventura

Slouží k vytvoření inventury na zvoleném skladu. Při vytváření inventury je možné zadat její název a sklad. Po úspěšné kontrole zadaných údajů začne uživatel vytvářet řádky dokladu. Během práce má možnost jednotlivé řádky upravovat, mazat je, smazat celý doklad, doklad ukončit a tím jej předat k vyřízení aplikaci MOBILE STORE, nebo zahájit další inventuru.

  • Informace

Slouží k zobrazení informací o sejmuté/zadané skladové kartě. Po sejmutí karty, která je zavedena v systému ABRA / Helios, se zobrazí její název, sklad, počet na daném skladu a případně cena nebo další požadované údaje. Pomocí šipek je možné postupně zobrazit všechny nalezené výsledky (např. stav na všech skladech, ve kterých se daná karta vyskytuje, ...).

  • Tisk samolepících etiket

Aplikace MOBILE STORE Vám umožní potisk samolepících etiket čárovým kódem a dalšími potřebnými informacemi. Rozměr samolepících etiket a velikost návrhu štítku jsou volitelné v aplikaci MS_Dispečer.NET, což je speciální varianta našeho produktu Mobile Operator.

 

Mobile Store (CPT-8x70)Hardwarové požadavky k využití MOBILE STORE ON-LINE

  • Přenosný on-line terminál, nejlépe CipherLab nebo libovolné WinCE / WinMobile / Android zařízení s WiFi nebo GPRS/EDGE
  • WiFi Access Point
  • Tiskárna čárových kódů (například TSC) je doporučená součást, není nutná pro funkčnost systému

Softwarový balíček obsahuje

  • Instalační program, který automaticky nastaví základní parametry komunikace
  • Modul pro zpracování příjemek, výdejek, převodek a inventur
  • Všechny komponenty systému jsou multijazyčné (česky + anglicky, další jazyky snadno nastavitelné)

Další informace, odkazy a soubory pro stažení

Klient MS_DispecerCE.NET.exe pro WinCE/WinMobile terminály je spustitelný i přímo na PC a tím funguje jako plně funkční emulátor klienta pro MOBILE STORE.

Klient pro WinCE/WinMobile terminály je možné provozovat i v Off-Line režimu.

Ostrou verzi si již brzy budete moci zakoupit v našem internetovém obchodě.

 

 


hr
logo
+420 222 562 444
+420 737 274 952
codeware@codeware.cz
CODEWARE, s.r.o.
Jaromírova 484/37
120 00 Praha 2 - Nusle
IČ: 61061395, DIČ: CZ61061395

Otevírací doba Po - Pá: 8:30 - 17:00