×
Pozáruční servis
Pravidla pozáručního servisu
- Zákazník souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovány v informačním systému společnosti CODEWARE, s.r.o. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.
- Servisní středisko neručí za data uložená v opravovaném zařízení.
- Zákazník souhlasí pro případy nedostatku náhradních dílů s prodloužením předpokládaného termínu opravy na maximálně 30 dní (u záručních oprav).
- Diagnostika závady bude zákazníkovi účtována pouze v případě oprav, kdy po přijetí přístroje do opravy zákazník žádá vrácení přístroje bez provedení servisního zásahu nebo je-li přístroj neopravitelný.
- V případě, že závada uváděná zákazníkem byla zapříčiněna znečištěním vnitřních částí přístroje, náklady na vyčištění nese zákazník. Tento úkon se nepovažuje za záruční opravu ve smyslu Občanského zákoníku.
- CODEWARE, s.r.o. jako autorizovaný servis má právo neuznat záruční opravu např. v těchto případech:
- byl-li na přístroji proveden neodborný softwarový nebo hardwarový zásah;
- na zařízení je poškozena nebo odstraněna záruční plomba;
- vady zařízení jsou způsobeny chybnou obsluhou, která je v rozporu s návodem k obsluze;
- vady zařízení jsou způsobeny mechanickým poškozením (pádem, úderem, utržením konektorů, spálením kontaktů, apod.);
- na zařízení nebo jeho instalaci byly provedeny úpravy jinou osobou než pověřeným servisním pracovníkem prodávajícího;
- vady zařízení jsou způsobeny dopravou, nevhodným umístěním nebo skladováním ve vlhkém, prašném či chemicky a jinak nevhodném prostředí;
- vady zařízení jsou způsobeny vybitými akumulátory;
- vady zařízení jsou způsobeny vniknutím cizích látek do výrobku (písek, popel, voda, apod.);
- kupující reklamuje vadu tiskárny nebo tiskové hlavy a nepoužívá termotransferové pásky, buď přímo dodané anebo schválené prodávajícím;
- kupující reklamuje vadu tiskové hlavy tiskárny v případě termotisku (tato technologie tisku poskytnutí záruky neumožňuje);
- přístroj byl zapojen do elektrické sítě neodpovídající příslušné ČSN
- Přístroje, u kterých byla provedena oprava, jsou opatřeny nejnovější verzí SW. Vlastnosti SW se nemusí vždy shodovat s vlastnostmi SW předchozího (např. zpřístupnění některých funkcí, změna uživatelského menu atd.).
- Vyžádanou změnu verze SW není možno považovat za záruční opravu ve smyslu Občanského zákoníku.
- Zákazník je povinen si zkontrolovat vnější stav přístroje po opravě, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- Na provedenou práci poskytujeme záruku v délce 3 měsíců od okamžiku převzetí zákazníkem ve smyslu §654 Občanského zákoníku.
- Servis je vždy povinen dodržet technologický postup oprav předepsaný výrobcem.
- U zakázek, které si zákazník nevyzvedne do 30-ti dnů od upozornění o ukončení opravy je servis oprávněn účtovat skladné. To činí 50,- Kč bez DPH za každý započatý den v období 31-60 dnů od ukončení opravy, po tomto období 80,- Kč bez DPH za každý započatý den. Po šesti měsících od data ukončení opravy je CODEWARE, s.r.o. oprávněna na vlastní náklady přístroj prodat a výtěžek použít na uhrazení případné vzniklé pohledávky.
- Pokud si zákazník přeje zaslat opravu na svoji adresu, budou mu účtovány náklady na dopravu.
- Zasláním nebo doručením zboží na servis zákazník souhlasí s těmito servisními podmínkami.
- Aktuální verze servisních podmínek je dostupná na stránce www.codeware.cz.