Novinky Promo akce1
logo CODEWARE
Domů Potisk etiket a karet Řešení Blog Servisní středisko

Servis a technická podpora

Technickou podporu poskytujeme v pracovních dnech (v otevírací době), prostřednictvím e-mailu (servis@codeware.cz), případně na tel. č. +420 222 562 444, a to vždy po nahlášení sériového čísla zařízení.  

Poskytujeme podporu a servis pro všechna námi prodávaná zařízení, ať už byli zakoupeny u nás nebo u jiných prodejců.

Pokud potřebujete vzdálenou podporu, můžete po domluvě s naším technikem použít program TeamViewer (placená služba). Je zde k dispozici ke stažení bez nutnosti instalace. Po spuštění budeme schopni nastavit správně systém na Vašem PC.

 

Sledovat průběh stavu Vaší opravy / reklamace můžete on-line zde. Aktuální ceník prací naleznete zde.


V případě, že potřebujete zaslat zařízení na naše servisní oddělení, řiďte se, prosím, následujícími pokyny:

1. Vyplňte formulář "Odeslání zařízení na opravu do CODEWARE" a vytiskněte. U vyplňování, prosím, uveďte všechny pole dle potřeby tak, aby při příjímání zařízení na servisní oddělení nevznikaly prodlevy s tímto spojené.

2. Vytištěný formulář přiložte do balíku se zařízením. Prosíme o pečlivé zabalení, tak aby nedošlo ke znehodnocení zařízení během dopravy.

3. Zařízení zašlete na adresu společnosti: CODEWARE, s.r.o., Jaromírova 37, Praha 2.

4.
Vašemu servisu bude přiděleno číslo servisu a toto Vám bude zasláno na Vámi uvedený e-mail.

5. Podle čísla servisu můžete Váš servis/reklamaci sledovat na tomto ODKAZU.

6.
Zařízení Vám vrátíme přepravní službou na adresu, z které jsme zařízení obdrželi. V případě vrácení na jinou adresu je tuto skutečnost nutno uvést v průvodním formuláři (viz bod 1).

7. Servisované zařízení je možné přinést osobně na adresu uvedenou v bodě 3. Formulář (bod 1). Náklady na přepravu reklamovaného zboží na servisní oddělení hradí zákazník.


8. Ukončené servisy/reklamace zařízení, které si zákazník nevyzvedne do 30-ti dnů od upozornění o ukončení servisu/reklamace je CODEWARE, s.r.o. oprávněno účtovat skladné. To činí 50,- Kč bez DPH za každý započatý den v období 31-60 dnů od ukončení servisu/reklamace. Po tomto období činí skladné 80,- Kč bez DPH za každý další započatý den. Po šesti měsících od data ukončení servisu/reklamace a nevyzvednutí zařízení zákazníkem bude firma CODEWARE, s.r.o. řešit tuto pohledávku právní cestou dle platných zákonů.

 

Naše společnost je autorizovaným servisním střediskem pro zařízení prodávaných značek. Jsme smluvně vázáni s výrobci, splňujeme podmínky na kvalitu servisu a další požadavky dané výrobci. Kvalita servisu a spokojenost zákazníků je náhodně ověřována dotazníkovým systémem.

Záruční i pozáruční servisy/reklamace provádějí technici v ESD prostředí, jsou řešeny podle typu - standardní a nadstandardní. V případě smlouvou daných nadstandardních záručních podmínek se tyto vyřizují přednostně, aby byly dodrženy smluvní termíny a kvalita oprav. Všechny servisní zásahy jsou prováděny proškoleným týmem techniků našeho servisního oddělení při použití nejnovějších technologických postupů, pomocí servisního ESD nářadí a výhradně originálních náhradních dílů.

 

 

logo